هوالمصور
بی شک حضور توانمند در بازار بزرگ صادرات پوشاک جهان با حجم تقریبی ۵٠٠ میلیارد دلار، نیازمند مجهز شدن به علوم و مهارت های جدید و مدرنی است که متاسفانه در اتمسفر دروس و رشته های دانشگاهی ما این مباحث جدید هنوز قالب خودش را پیدا نکرده و فارغ التحصیلان ما باید به وسیله دوره های کوتاه مدت و کاربردی و با کمک دانشگاهها و متخصصینی که مهد تولید و تجربه و تعالی این علوم و مهارت های نوین هستند ، مسیر انتقال دانش های مدرن را به کشورمان هموار کنند.
برندینگ یکی از مباحث کاربردی و تکنیکی روز دنیاست به نحوی که در تمام بنگاههای اقتصادی دنیا، حتما کارشناس برندینگ حضور دارد و نهاد های حاکمیتی هم پشتیبانی محکمی از بحث توسعه برند دارند.
مرکز آموزش علمی کاربردی ایران سپهر ، به کمک مالی اتاق بازرگانی( حدود ٣ هزار دلار) و با هماهنگی “کارگروه مد و لباس کشور اولین رویداد ملیِ آموزشی را با عنوان:
برندینک در حوزه مد و لباس
به وسیله دانشگاه مدآرت فرانسه در ایران که همکار علمی مرکز ایران سپهر است برگزار میکند.