ایمنا/رئیس دانشگاه علمی کاربردی ایران سپهر در گفتگو با ایمنا: صنعت پوشاک ایران هویت و محتوا ندارد

هنرصنعت مدولباس بعد از گذشت سال‌های طولانی از فعالیت آن هنوز در ایران شکل کامل نگرفته و مانند یک صنعت بیمار از دردهای بسیاری رنج می‌برد که به گفته کارشناسان آن تا به حال نتوانسته محتوا یا المان‌های ایرانی، اسلامی را به حوزه تولید پوشاک وارد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هنرصنعت مدولباس در ایران با مشکلات بسیاری مواجه است که از این بین می‌توان به مواردی همچون نداشتن محتوا، نبود مدیا، عکاسی، ژورنال‌های مد، برند ملی و لیبلینگ در پوشاک تولید شده اشاره کرد. در بررسی چند و چون مشکلات این هنرصنعت و کمبودهای مدولباس ایرانی خبرنگار ایمنا با سید آرش امامی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد نساجی و دکترای برنامه‌ریزی استراتژیک، رئیس دانشگاه علمی کاربردی ایران سپهر و رئیس کمیته نساجی و پوشاک اتاق بازرگانی گفت‌وگویی داشته است. برای مطالعه کامل گفتگو اینجا کلیک کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دوازده =