دوره کاردانی حرفه ای بازاریابی

تعریف و هدف:

هدف از برنامه های درسی دوره ی کاردانی حرفه ای بازاریابی تربیت نیروی انسانی کارامدی است که بتواند قستی از نیازهای هرم شخصی سازمان، شرکت ،بخش صنعت و تجارت را در این بخش تکنیکی تأمین نماید تا کمبود نیازهای کشور در این زمینه را جبراننماید.

قابلیت ها و توانمندی های حرفه ای فارغ التحصیلان:

-توانایی برقراری ارتباط مفید و مؤثر با مشتریان ، تأمین کنندگان ، تولید کنندگان ، توزیع کنندگان و گروههای ذی نفع
-توانایی شناسایی مزیت ها ، ضعف ها و ویژگی های واحد صنفی خود و رقبا و آشنایی با فرصت ها و تهدید های محیطی
-شناخت راه های ارتقای ایده پردازی جهت طراحی و توسعه ی کالا و خدمات جدید
-توانایی انتخاب ابزارها و روش های تبلیغاتی متناسب با شرایط بازارهای هدف
-توانایی استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات مناسب در بازاریابی
-شناخت زنجیره ی تأمین و مدیریت آن
-پیش فعالی و توانمندی ارائه ی محصول به بازار قبل رقبا

مشاغل قابل احراز:

-سرپرست بازاریابی
-بازاریاب کالا و خدمات
-سرپرست فروش
-متصدی فروش
-متصدی خدمات مشتری

 

دانلود واحدهای ارائه شده و نحوه ترم بندی رشته

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 1 =